honlap_kezdo

Mesterszakjainak keretszámát módosította az SZTE

A Szegedi Tudományegyetem módosította a felvi.hu-n megjelenő mester szakjai államilag támogatott helyeinek számát. Helyi adminisztrációs hiba miatt jelent meg a Felvételi Tájékoztatóban téves adatsor. Immár az SZTE Dékáni Kollégiumának döntését tükrözi a szegedi mesterszakok korrigált listája.

1446 állami ösztöndíjas helyet kínál idén szeptemberben induló mesterképzéseire a Szegedi Tudományegyetem. (A korábbi helyi adminisztrációs hibát korrigálta az intézmény, az SZTE Dékáni Kollégiumának döntését tükrözi az alábbi táblázat.)

Az SZTE mesterképzéseinek államilag támogatott helyeire felvehetők maximális száma (a maximális kapacitás) látható az alábbi táblázatban. Egyik táblázatban a nem tanári szakok, a másikban a tanári (az úgynevezett bolognai tanárképzés) szakjai találhatóak.

Amely szegedi képzések nem találhatóak meg az alábbi táblázatokban – így például az önköltséges képzések, az alapszakok, a felsőoktatási szakképzés, az osztatlan szakok a tanárival együtt –, azokról a felvételiző most a felvi.hu weboldalon, vagy a Felsőoktatási Felvételi Tájékoztatóból, illetve az SZTE kari honlapjain közölt információkból tájékozódhat. (A maximális kapacitásszámok a hivatkozott oldalakon nem feltétlen véglegesek.)

A továbbtanulást tervezőknek szóló tanács, hogy folyamatosan látogassák az SZTE honlapját, ahová a további, véglegesnek tekinthető kapacitásszámok kerülnek.

További információ >>>

SZTEinfo

Friss Hírek

Friss Hírek RSS

Boritokep_32

Kasza Péter az SZTE BTK Klasszika-Filológia és Neolatin Tanszék tanszékvezető egyetemi docense, az SZTE Irodalom- és Kultúratudományi Doktori Iskola Neolatin Programjának vezetője, valamint az SZTE és az OSZK közreműködésével létrejött Kulcsár Péter Historiográfiai Kutatócsoport vezető kutatója. Magyar történelem Bécsből nézve - Wolfgang Lazius elfeledett történeti műve című akadémiai doktori értekezését 2023 szeptemberében védte meg. Kasza Péterrel az értekezés részleteiről, a tudományos pályájának kezdetéről, jelenlegi és jövőbeni kutatásairól és a tanításról beszélgettünk.