Prezentációs technikák verseny az SZTE BTK-n



 

Szeretettel meghívjuk a

 

Szegedi Tudományegyetem

Bölcsészet- és Társadalomtudományi Karának

Prezentációs technikák

elnevezésű versenyére

 

A konferencia időpontja és helye:

2019. február 15. (péntek) 9 óra

Kari Konferenciaterem

Az ülést megnyitja:

 

Dr. Vajda Zoltán

Külkapcsolati és ifjúsági dékánhelyettes

SZTE BTTK TDT elnök

 

 

 

Program

 

 

Gyuris István Viktor

Szakrális tárgyak helye és szerepe a mai csíkszentdomokosi otthonokban

Nagy Ilona

Városfejlesztési elképzelések társadalmi megítélésének vizsgálata

Ilés-Muszka Andrea

A birkai vikingek Kárpát-medencei kapcsolata

Kis Luca

Katonadolog! Egy 1000 éves haláleset részletei

Rudisch Ferenc Martin

Múltfeldolgozás internetes mémeken keresztül – A Rákosi- és a Kádár-korszak mint humorforrás a Szocialista Mémgyár oldalán

 

Fekete Kristóf

Lukács Kafkát olvas

Csenki Natasa

„Az értelmi olvashatóság határain túl.” ArrigoLora-Totino művészete

Varga Tímea Judit

Különbségek az anglicizmusok használatában Mexikó északi és déli térségei között

Holecska Tünde

Erény és bűn – Válaszutak Thomas Hardy Egy tiszta nő és William Makepeace Thackeray A hiúság vására című művében

Orbán Kata

Jobb-e a sminkelt női villamosvezető a kettes villamoson?

Gajdics Janka, Gubics Flórián, Horvát Barabara, Vatai Katalin

A középiskolás osztályközösségek vizsgálata az egyéni motiváció és az észlelt tanári kiégés tükrében

Friss Hírek

Friss Hírek RSS

Boritokep_32

Kasza Péter az SZTE BTK Klasszika-Filológia és Neolatin Tanszék tanszékvezető egyetemi docense, az SZTE Irodalom- és Kultúratudományi Doktori Iskola Neolatin Programjának vezetője, valamint az SZTE és az OSZK közreműködésével létrejött Kulcsár Péter Historiográfiai Kutatócsoport vezető kutatója. Magyar történelem Bécsből nézve - Wolfgang Lazius elfeledett történeti műve című akadémiai doktori értekezését 2023 szeptemberében védte meg. Kasza Péterrel az értekezés részleteiről, a tudományos pályájának kezdetéről, jelenlegi és jövőbeni kutatásairól és a tanításról beszélgettünk.