Tanulmányi Osztály

Tisztelt Hallgatók!

 

Tájékoztatom, hogy a COVID-19 járványhelyzet súlyosbodása miatt a Tanulmányi Osztály ügyintézési rendje megváltozik.

2020.11.09-től visszavonásig a személyes ügyfélfogadás szünetel. Ügyintézés csak online, e-mailben és telefonon lehetséges.

 

Megértésüket köszönjük!

Tanulmányi Osztály

 

 

Dear Students,

 

Due to the pandemic situation, we inform you that the office rules of the Registrar’s Office have changed.

From the 09 November 2020 till new announcement, the Registrar’s Office handles all affairs electronically, so requests and questions should be submitted by e-mail. You will be contacted by e-mail if a personal appointment needs to be taken.

Registrar’s Office

 

Chers Étudiants,

Par mesure de sécurité motivée par la pandémie du COVID-19, le règlement du Service Scolarité a changé.

A partir du 9 novembre 2020, l’accueil personnel des étudiants sera suspendu jusqu’à nouvel ordre. Toute demande nous doit être adressée électroniquement, par courrier électronique. Si nécessaire, nous vous contacterons par email et un accueil sur rendez-vous vous sera alors proposé.

Le Service Scolarité

Kedves Hallgató!

 

Az alábbi tájékoztatóban a tanulmányi ügyekkel és a Tanulmányi Osztállyal kapcsolatos praktikus és hasznos információkat, általános tudnivalókat gyűjtöttük össze röviden. Kérjük, figyelmesen olvassa végig.

Javasoljuk, hogy a honlapunkat rendszeresen kísérje figyelemmel, mert aktuális híreinkről, hirdetményekről, határidőkről ott tájékozódhat.

Kérelmek, nyilatkozatok, igénylő lapok