Pedagógia szakos tájékoztató
Időpont: 11:00-11:20
Terem: hamarosan
Előadó: Dancs Katinka
Ezeket a szakokat/specializációkat ismerheted meg itt jobban: pedagógia BA; pedagógia minor; neveléstudomány MA; pedagógiai értékelés MA pedagógiatanár MA
Az előadás célja bemutatni pedagógia BA; pedagógia minor; neveléstudomány MA; pedagógiai értékelés MA; pedagógiatanár MA képzéseket.
Iskolai mobilhasználat korlátozása kutatói szemmel
Időpont: 11:30-11:50
Terem: hamarosan
Előadó: Pásztor Attila
Ezeket a szakokat/specializációkat ismerheted meg itt jobban: pedagógia BA; pedagógia minor
Hogyan befolyásolja a mobilhasználat a diákok tanulását és mentális egészségét? Milyen kutatási eredmények állnak rendelkezésre a mobilhasználat korlátozásának hatékonyságáról? A foglalkozáson tudományos szemszögből vizsgáljuk a mobiltelefonok iskolai jelenlétének lehetséges hatásait, bemutatjuk a legújabb kutatási eredményeket, és olyan gyakorlati megoldásokat tárgyalunk, amelyek segíthetnek mérsékelni a mobilhasználat negatív hatásait.
Valóban számít a jegy?
Időpont: 12:00-12:20
Terem: hamarosan
Előadó: Kocsis Ádám
Ezeket a szakokat/specializációkat ismerheted meg itt jobban: pedagógia BA; pedagógia minor; osztatlan tanárképzés – pedagógiai kurzusok
Keserű tapasztalatok, stresszelés a dolgozatok előtt, egy ponton múló jegyek. Ismerősen érzés lehet közel 12 év oktatásban eltöltött év után. A rendelkezésre álló 20 percben kísérletet teszek arra, hogy bemutassam miként gondolkodjunk a kapott jegyekről, és súlyozzuk azok fontosságát. Célom az, hogy új nézőpontok felvillantásával választ adjunk arra: valóban számít a jegy?
Bizonytalanság kora – a tudás szerepének változása a társadalomban
Időpont: 12:30-12:50
Terem: hamarosan
Előadó: Nagy Márió Tibor
Ezeket a szakokat/specializációkat ismerheted meg itt jobban: pedagógia BA; pedagógia minor; neveléstudomány MA, osztatlan tanárképzés – pedagógiai kurzusok
Hogyan hat a mesterséges intelligencia a tudásról alkotott képünkre? Miként tudunk eligazodni az információk végtelen tengerében, és miért válik egyre nehezebbé megkülönböztetni a tudományos információt az áltudományostól? A foglalkozás során szó lesz a digitális korszak bizonytalanságairól, a tudomány kihívásairól, valamint arról, hogyan alakíthatja át mindez az oktatási rendszert és a tanulásról való gondolkodásunkat.