Olvasni nehéz! – állítják kisiskolások, nagyiskolások, felnőttek. Nem kell ennek feltétlenül így lennie, ha az olvasó nemcsak ül a könyv fölött, hanem olyan digitális alkalmazásokat használ, melyek interaktívak, a szöveges információk mellett vizuális elemek is megjelennek a folyamatban, ezáltal élményszerűvé válhat a szövegértési tevékenység. A WordArt használata segíti, hogy az egyéni kreativitást igénylő szófelhők készítése a kulcskifejezések kiemelésével támogassa a szöveg megértését, a lényegi információk kiemelését és megjegyzését. A Mentimeter a formális oktatás eszköze lehet, ami lehetővé teszi a diákok számára az azonnali visszajelzést, a tananyag azonnali módosítását és a nehézségek valós idejű kezelését. Az előadás azt mutatja be, hogy miként használható a WordArt és a Mentimeter a vizuális kreativitást és interaktivitást igénylő szövegértési folyamat során.
Időpont: 18:00 - 18:20
Helyszín: 6722 Szeged, Egyetem u. 2-6.
Turnus helyszín: II. emelet, Mészöly Gedeon szeminárium
Kinek ajánljuk? általános iskola - felsős, középiskolás, egyetemista, felnőtt
Tudományág: bölcsészettudomány
Programtípus: Előadás
Előadó: Dr. Zs. Sejtes Györgyi