Az ez évi pályázás során 12 szervezethez, céghez jelentkezhettek a hallgatók. A partnerek között mások mellett kommunikációs ügynökség, televízió és színház is megtalálható, így a hallgatók saját érdeklődésük alapján választhattak a lehetőségek között. A program sikerét jól mutatja, hogy idén rekordszámú pályázat érkezett: 91 hallgató szerette volna megszerezni a kommunikációs állások egyikét.

Nyertes hallgató a Coop Zrt. képviselőjével
A 24 nyertes hallgató ünnepélyes keretek között vette át jelképes megbízólevelét a partnerektől. A REÖK-palotában szervezett ünnepségen a kar képviseletében Dr. Kasik László dékánhelyettes, a tanszék részéről pedig Prof. Dr. Pusztai Bertalan, a tanszék vezetője köszöntötte a jelenlévőket.

Dr. Kasik László dékánhelyettes
A kezdeményezés azzal a céllal jött létre, hogy enyhítse a kommunikáció szakos diákok anyagi terheit, segítse a tandíjak kifizetését. Az évek során kialakultak állandó partneri kapcsolatok, de évről évre újabb cégek is csatlakoznak a programhoz, hisz egyre többen felismerik azt, hogy a gyakornokok kreativitásukkal, új ötleteikkel, lelkesedésükkel sok esetben nagy lendületet adhatnak a szervezet vagy cég addigi munkamenetének.

A 2024/2025-ös tanév partnerei:
- Ad Logic Kft.
- Alternatíva Egyesület
- Brillit
- Coop Szeged
- MVStore
- Productiv Creative Agency
- Szeged TV
- Szeged Tourinform
- Szegedi Nemzeti Színház
- Szó-Tér Egyesület
- SZTE - Állam- és Jogtudományi Kar
- Vásárhelyi Médiacentrum Nonprofit Kft. - Vásárhelyi Televízió
Fotók: Kommunikáció- és Médiatudományi Tanszék