Rousseau és az aktív tanulás – avagy miért tanulunk neveléstörténetet?

Időpont: 11:00–11:20

Terem: 2419 terem

Előadó: Dancs Katinka


Ezeket a szakokat/specializációkat ismerheted meg itt jobban: pedagógia BA, pedagógia minor


A foglalkozás a pedagógiai tanulmányok elengedhetetlen részét képező neveléstörténeti kurzusokba nyújt betekintés. A foglalkozás fő témája az a kérdés, hogy miért is fontos neveléstörténetet tanulni. Ehhez Jean-Jacques Rousseau, 18. századi filozófus pedagógiai gondolatait vizsgáljuk meg. Az elemzés segítségével azt szemléltetjük, hogy már évszázadokkal ezelőtt megjelent annak a felismerése, hogy a tanulók önálló tevékenységére építő tanulási folyamat számos haszonnal jár.

Friss Hírek

Friss Hírek RSS

cikk_boritokepek_13

Grecsó Krisztiánnal zárult a Radnóti-estek sorozat ötödik évadja. Az egykori szegedi egyetemista mára már országos népszerűségű író. Május 8-án a Café Radnótiban a Vágyálmok netovábbja: Szeged című beszélgetésen Szilágyi Zsófia, az SZTE BTK Magyar Irodalmi Tanszék oktatója kérdezte az írói forrásairól.