Friss Hírek

Friss Hírek RSS

Boritokep_39

Az SZTE BTK-n 2024. július 6-án tartjuk a nyári diplomaosztót, amelyen több száz diák és hozzátartozóik vesznek majd részt. A februári eseményen egyik hallgatónknak már lehetősége volt a bemutatkozásra, és a pozitív visszajelzések tükrében ezt a hagyományt szeretnénk is folytatni: hogy egy BTK-s hallgató, oktató vagy dolgozó előadásával búcsúztassuk el a diplomájukat megszerző diákokat!


Ha tehetséges vagy valamiben és szívesen megmutatnád ezt egy több száz fős közönség előtt, olvasd el a részleteket, és jelentkezz június 9-ig!

Hallgató Emese


egyetemi tanársegéd


Szoba: 415


Fogadó óra: Megtekint


Email: hallgato.emese@gmail.com


Műhelymunka és szakdolgozati témák:
– Implicit kogníció különböző aspektusai
– Implicit kogníció kapcsolata az intuícióval, kreativitással, frontális funkciókkal
– Készségek kialakulása és megváltoztatása
– Az implicit tanulás mérőeljárásainak fejlesztése
– Tabuszavak kutatása (GBR vizsgálatok is)
– Érzelmi töltettel rendelkező szavak (GBR vizsgálatok is)
– Ideomotoros elméletek
– Egyeztetés után a fentiektől eltérő téma is számításba jöhet


CV


Publikációs lista:

Krajcsi, A., Hallgató, E. (2012). Fejlődési diszkalkulia diagnózisa felnőtteknél: Az Aritmetikai Kognitív Fejlődési Képességek teszt. Gyógypedagógiai Szemle, 40(4), 330-342.

Hallgató, E., Győri-Dani, D., Pekár, J., Janacsek, K., & Németh, D. The differential consolidation of perceptual and motor learning in skill acquisition.Cortex. doi: 10.1016/j.cortex.2012.01.002

Huszár, T., Makra, E., Hallgató, E., Janacsek, K., & Németh, D. (2010). The effect of taboo word on language processing. Psychiatria Hungarica, 25(6), 525-537.

Németh, D., Hallgató, E., Janacsek, K., Sándor, T., & Londe, Z. (2009).Perceptual and motor factors of implicit skill learning. Neuroreport, 20(18), 1654-1658. doi: 10.1097/WNR.0b013e328333ba08