Boritokep_42

Az SZTE alumnája nyerte az International Loyalty Awards „Év Embere” díját

Kecsmár Zsuzsa, az Antavo Loyalty Cloud társalapítója és stratégiai vezetője nyerte idén a nívós „Év Embere” díjat a Dubaiban megrendezett International Loyalty Awards-on. Zsuzsa az SZTE-n végzett kommunikáció- és médiatudomány szakon, jelenleg is stabil partnere az SZTE Alumni mentorprogramnak.

Az évente megrendezett International Loyalty Awards a vásárlói hűség iparágán belüli kiválóságokat és innovációkat díjazza, kiemelve azon egyéneket, vállalatokat és szervezeteket, akik vezető szerepet töltenek be a szektor jövőjének alakításában. Most először nyert magyar szakember díjat ezen a megmérettetésen: Kecsmár Zsuzsa, az Antavo Loyalty Cloud társalapítója, akit szakmai körökben úgy ismernek, mint a vásárlói hűségprogramok egyik legszenvedélyesebb képviselőjét.


A londoni székhelyű, de magyar gyökerekkel rendelkező Antavo Loyalty Cloud, a világ vezető hűségprogram-technológiai szolgáltatója. A mintegy tíz éve alapított cég olyan jelentős nemzetközi márkák hűségprogramját fejlesztette ki, mint a BMW, KFC, C&A, BrewDog vagy a Scandic Hotels. A vállalat 100 alkalmazottja a világ különböző országaiból dolgozik, a termékekkel foglalkozó szakemberek és szoftvermérnökök pedig Magyarországon végzik munkájukat.


kecsmar_zsuzsa_web

Kecsmár Zsuzsa, az Antavo társalapítója és stratégiai vezetője.


Az International Loyalty Award zsűrije nemcsak az Antavo elképesztő sikere miatt választotta a magyar szakembert az Év emberének, hanem azért is, mert Zsuzsa fáradhatatlan munkája egy egész iparág növekedését segíti elő. A vállalat minden évben összeállít egy globális tanulmányt a hűségprogramok szektoráról: az iparági trendeket bemutató Global Customer Loyalty Report a marketinges és hűségprogram-szakemberek legmegbízhatóbb forrása, amelyet idén már 5000 ember töltött le a januári megjelenés óta, ami a szektorban rekordteljesítménynek számít.


„Nagy megtiszteltetés, hogy én kaptam ezt a rangos nemzetközi díjat. Az „Év Embere” elismerés egyrészt azért fontos nekem, mert bizonyítja, hogy kemény munkával és szenvedéllyel egy kicsi startupból piacvezető, globális szolgáltatóvá lehet válni. A mindennapjaink úgy telnek, hogy globális cégeknek szolgáltatunk egy szoftvert, és közben mindenki a saját otthonából dolgozik - igaz megtartottunk egy irodát Szegeden. Ez egy nagyszerű élet, és családbarát is: nemzetközi piacon, technológiában, nőként, édesanyaként élni és dolgozni” – mondta el a díj kapcsán Kecsmár Zsuzsa.


Kecsmár Zsuzsa 2012-ben végzett az SZTE kommunikáció szakán. Amikor 2011-ben külföldön élt cserediákként, akkor tanult a mini-multinational company-kről. Nagyon tetszett neki az az ötlet, hogy egy cég nem óriási, mégis külföldiek a vásárlói. Akkoriban a startup fogalma Magyarországon még csak egy forrásban szerepelt: a European Enterpreneurship Foundation weboldalán. Ez a cég az azóta elhunyt Zábóji Péter nevéhez fűződik, akinek a kurzusán részt is vett. Kecsmár Zsuzsa és munkatársai sikert sikerre halmoznak, mégsem szakadtak el alma materüktől, évről évre stabil partnerséget ápolnak az AMP (Alumni mentorprogram) segítségével, az alapítók rendszeres résztvevői egyetemi előadásoknak és kurzusoknak. Az Antavo munkavállalóinak nagy része egyetemünkön tanult.



Forrás: SZTEinfo

Friss Hírek

Friss Hírek RSS

Boritokep_6

A THE Impact Rankings elnevezésű fenntarthatósági rangsort az ENSZ által megfogalmazott fenntartható fejlődési célok (SDG) mentén készíti el évről-évre a Times Higher Education. A 2024. június 12-én megjelent friss rangsorban a Szegedi Tudományegyetem a 43. helyen végzett a „Béke, igazság és erős intézmények” tematikus listán. Emellett több más alkategóriában is nagyot lépett előre az SZTE, de javított az összesített rangsorban is: felkerült a 301-400. helyre, ezzel megosztott első helyen végzett Magyarországon.