A Könyvtártudományi és Magyar Irodalom Diákkör 20 órás tehetséggondozó kurzust szervezett, melynek célja a résztvevő tehetségek felkészítése mind szakmai kérdésekkel kapcsolatosan mind pedig a kutatásmódszertan, illetve prezentációs technikák megismertetésével és gyakoroltatásával (bibliográfiák készítése, hivatkozási rendszerek megismertetése, prezentációk készítésének módszertana). Az Angol-Amerikai, Szociológia, Olasz, Pszichológia és Ókortudományi Diákkör attitűdfejlesztő kurzust szervezett, melynek során a hallgatóknak megismerkednek a TDK konferencia folyamatával, az előadás technikai sajátosságokkal, valamint konferencia előadásokra készülhetnek fel. A Francia Diákkör kutatószemináriumot rendezett. A Hispanisztika, Francia, Néprajz, Olasz, Régész és Szociológia Diákkör publikálási lehetőséget biztosított tehetséges hallgatói számára. A Pszichológia Diákkör a képzéshez kapcsolódó, a tudományos és szakmai attitűdök kibontakozását és gyakorlatát segítő tudományos módszertani segédletet. A Magyar Irodalmi Diákkör kötetlen beszélgetéssel egybekötött szakmai előadást szervezett a TDK-zó hallgatók számára. A Könyvtártudományi és Magyar Irodalmi Diákkör tagjai hazai, illetve nemzetközi művelődéstörténeti, könyvtártudományi konferenciákon vettek részt. 2019 őszén TDK orientációs napot szerveztünk a TDK mozgalom népszerűsítésére, 2020 őszén pedig Kari TDK konferenciát.
A pályázat B komponensének keretében a tervezett létszámhoz (5 fő) képest több középiskolás tehetséget sikerült bevonni a tehetséggondozásba. Magyarból 2 fő, alkalmazott nyelvészetből 1 fő (ő már az előző pályázati ciklusban is részt vett hasonló programban), pszichológiából 4 fő, történelemből 1 fő vett részt a foglalkozásokon, amelyek egy része online valósult meg a járványügyi helyzetre való tekintettel. Ezeken a kommunikációs ismeretek, kompetenciák fejlesztése és a tudományos írásmű előkészítése, elkészítése folyamatának megismertesése valósult meg. Harmadik tevékenységként a 2019. novemberében megrendezett TDK orientációs nap keretében a TDK munkával ismerkedhettek meg középiskolás hallgatók. Ők a szegedi Radnóti Miklós Kísérleti Gimnáziumból, illetve a szentesi Horváth Mihály Gimnáziumból érkeztek. Az eseményen két szegedi szakkollégium (Móra és Eötvös) igazgatója adott elő a náluk folyó tehetséggondozásról, illetve Huber Máté tanár úr személyében egykori többszörös OTDK helyezett, OTDK Prezentációs Díj nyertes gimnáziumi tanár és immáron egyetemi kolléga is előadott a középiskolai és egyetemi tehetséggondozás metszéspontjairól. Ezen túlmenően, Csábi Eszter tanárnő és Virág Zoltán tanár úr szakmai látogatást tettek a Radnóti Gimnáziumban, ahol előadásokat tartottak a diákoknak a mentoráláshoz kapcsolódó témákban. Valamennyi esemény kedvező visszhangot váltott ki a résztvevő középiskolások körében annak ellenére, hogy szinte mindegyik programot online kellett befejezni.